محل لوگو

افزایش تضمینی قد از7الی18سانتی متر


افزایش تضمینی قد از7الی18سانتی متر

افراد بسیاری به دنبال قد و قامت مناسب هستند و تقریباً از هر نوع فرصت و روشی نیزبرای افزایش قد خود استفاده می کنند.اگر واقعا میخواهید قامت بلند تری داشته باشید اما به این فکر می کنید که شاید قامت کنونی شما غیر قابل تغییر باشد،باید بگوییم که سخت در حال اشتباه هستید.کافیست به چند تمرین ساده که در ادامه باهم می خوانیم،به صورت روزانه یا هفتگی عمل کنید تا به طور طبیعی شاهد افزایش قد خود باشید.البته این نکته نباید از قلم بیافتد که ساختار ژنتیک بدن انسان میتواند مانعی بر این امر باشد.

متد گرو تالر داینامیک (تجربه من از انجام دادنش)

 

سلام در این مطلبم میخوام راجب متد گرو تالر داینامیک حرف بزنم.

قبل از اینکه بخوام تجربه خودم رو از این متد بیان کنم بزارید اول داستانش رو تعریف کنم.


افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک چیست؟

دکتر فلیپ میلر محقق سلامت،متخصص درمانهای طبیعی و فوق تخصص جراحی مغز و اعصاب روشی رو ابداع کرده که بدون دارو و جراحی افزایش قد در هر سنینی امکان پذیر شده.

چه چیزی باعث شد دکتر فلیپ میلر دست به این ابداع بزنه؟

دکتر فلیپ میگه روزی متوجه افسردگی و ناراحتی دخترم شدم که اون زمان ۲۵ سال سن داشت و به تازگی با یکی از همکلاسی های دانشکده محل تحصیلش نامزد کرده بود. اون روز به عنوان یک پدر احساس مسؤولیت کردم و با دخترم حرف زدم تا دلیل ناراحتیشو بفهمم. دخترم جواب درستی به من نمیداد تا اینکه بغض دخترم شکست و در حالی که گریه میکرد گفت:پدر ، الکس بخاطر کوتاهی قد منو تحقیر می کنه و نامزدیش رو با من بهم زده

بعد از این ماجرا دکتر فلیپ تمام تلاش خودشو میکنه تا بتونه یک راهی برای افزایش قد پیدا کنه که نتیجه ماه ها تلاش این دکتر ارائه یک متد به نام گرو تالر داینامیک بود.

روش گرو تالر چطور موجب افزایش قد میشه؟

ستون فقرات در حدود ٣۵% از قد ما رو تشکیل می ده این به این معنیه که رفع مشکلات وضعیتی ستون فقرات میتونه قد مارو 5 تا 12 سانتی متر بیشتر کنه.

دیسک های غضروفی در میان ٢۴ مهره قرار گرفته که وظیفش محافظت ستون فقرات از ضربات و شوک هاست.ضخامت دیسک ها ارتباط مستقیم با درازی ستون فقرات داره و تاثیر مستقیمی بر افزایش طول اون میزاره. بالغ بر ٢۵ دیسک به طور کلی در میزان بلندی یا کوتاهی قد افراد موثر اند.

متد گرو تالر داینامیک
متد گرو تالر داینامیک

این دیسک ها به صورت بافت های غضروفی متصل ان. اونها تحت تاثیر تحریکات هورمون رشد،به طور داعم رشد می کنن.به طور کلی می تونیم بگیم که با ضخیم تر شدن دیسک ها،طول ستون فقرات افزایش پیدا میکنه و قد فرد بلند میشه.مثلا اگر هر دیسک تنها به میزان ٠/٢۵ سانتی متر ضخیم تر بشه قد شما معادل ۶/٢۵سانتیمتر افزایش پیدا میکنه.

بنابرین افزایش قد شما تا حدود زیادی به افزایش درازی غضروفتون بستگی داره که با انجام حرکات کششی گروتالر باعث افزایش مقاوت و درازی غضروفتون میشه.

 

و اما تجربه من از این متد

خب اول باید بگم تمریناتش سخته و فکر نکنید آسونه! بله خب واقعا برای هرکاری باید سختی خودشو بکشید و واقعا بنظرم ارزششو داشت که سختی های افزایش قد رو کشیدم تا بتونم با این متد بلند قد بشم.

من تمام کار هاشو منظم انجام دادم (حتی وقتی حالم خیلی بد بود) و تونستم توی 4 ماه حدودا 5 سانت قد بکشم که در نوع خودش قابل قبول بود

 

و اما تخفیف ویژه برای دوستان عزیز

شما با خرید این پکیج 7الی18سانت افزایش تضمینی قد خواهید داشت

 


مبلغ واقعی 20,000 تومان    75% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 352

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما